Jazzpianist Inge Andersen er vært for en time og har inviteret guitaristen Michael Teit Nielsen med i studiet som gæst. De skiftes til at spille jazz for lytterne og hinanden og taler om den musik, der høres – og hvorfor de lige har valgt dét nummer. Den ene ved ikke, hvad den anden har medbragt, og det kan nogle gange vise sig ,at man har tænkt på lidt af det samme. Både Michael Teit Nielsen og Inge Andersen har musikalske overraskelser med i studiet, og stemningen emmer af hygge!
Det hele kan lade sig gøre, fordi det er så heldigt, at formanden for Radio Jazz (foto) i denne udsendelse sidder i teknikken og passer alle knapperne. Tak for det, og god fornøjelse!
Radiovært er Inge Andersen

